EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-03
07:50:10

Fiskmåsar

Fåglar kan vara otroligt irríterande väckarklockor. HemHemma är det tranorna som regerar på mornarna när solen precis gått upp och man själv inte ska gå upp förrän om någon timme. Här i Göteborg är det inte tranor som skriker...här är det fiskmåsar!

När jag såg att det var mulet och väldigt grått ute när alarmet ringde nu på morgonen så tänkte jag att "gu så skönt att få snooza en halvtimme"... precis då upptäckte jag att fiskmåsarna sitter på taket runt om hela tegelghettot....*suck*

Men nu är jag uppe iaf och har ingen lust alls att gå till skolan. Men jag får väl pina mig iväg...verkar vara en intressant föreläsning iaf...om tidvatten.

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: