EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-16
06:49:01

Exkursion hela dagen

Idag är det exkursion hela dagen. Ska vara på GVC vid åtta så det blev till att gå upp klockan sex och det var underbaraste som väckte mig. Jag har det bra jag :)

Som tur är så skiner solen och det är ganska tort ute. Jag tänkte ta joggingskorna på mig för jag orkar inte klampa runt i stövlar, då kommer jag halvt avlida. Jag chansar med skor. Det är dock inte så varmt än men eftersom klockan är bara sju snart så får man ju hoppas det blir lite varmare. Det finns ju risk att det blåser längst kusten så kanske det blir vinterjackan ändå. Jag har gjort pasta och haft på pesto som jag ska ha som lunch och så har jag en burk med morötter. Ska såklart ha massa frukt med mig också :)

Tror det kommer bli bra detta :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: