EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-05
17:35:44

Derby medför poliser

Nu har Patrik åkt hem och det känns lite tomt igen...dagen har varit rolig och trevligt att träffa lite folk :) Det har varit allsvensapremiär idag också...vi gick till en pubb och kollade på GAIS och ÖIS...GAIS vann med 5-1. När vi åkte med vagnen genom stan så var det massor med poliser...överallt! Det bästa var när jag kom ut från stationen och ut på Drottningtorget :D då stod det fyra polishästar där :D jag blev jätteglad...gick och log hela vägen hem :D Lite typiskt mig :P

Kvällen kommer nog inte bli så sen...har mått lite halvilla hela dagen och det vill jag få bort...sen har jag inte så mycket att göra heller.

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: