EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-22
14:31:42

Core30 + Spinning45

Tog mig iväg till SATS idag vid lunchtid och genomförde två pass...30 minuter core och 45 minuter cykling. Det gick bra båda klasserna och jag blev helt slut på cyklingen för jag hade inte noterat att det var en blå klass. Jag brukar köra 45 minuter cykel annars men då är det en gul klass vilket betyder att den inte är lika intensiv...pausen i mitten är något längre. Men det var en blå klass och det gick ju det med, väldigt mycket ståcykling var det, men musiken var mycket bra! bättre än den i gula klassen. Lite synd bara att de två 45 minuter blå cykling som dom har är vi lunchtid och det hinner jag inte när jag går i skolan.

Tog ut mig ganska rejält men jag orkare iaf ända in i mål. Hon som ledde klasserna hette Siri och var jättebra och det var roligt!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: