EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-07
14:26:39

Blaj på allt!

En väääldigt seg föreläsning var det idag på förmiddagen. Inte fick jag godkänt på förra tentan heller, den som kändes ganska bra ändå :(   men som Patrik säger...bryt ihop, bit ihop....

Föreläsningen handlade i alla fall om vågor och det var massa matte inblandat. Det var nog inte så svårt egentligen men jag kunde inte tänka på annat än att jag missade på tentan så det blev inte så bra. Dessutom trodde vi att det skulle vara föreläsning på eftermiddagen vilket det inte skulle...suck...dålig på info är dom också!

Jag måste plugga...men jag känner inte för att göra det i mitt tillfälliga och upprörda tillstånd...vet inte vad jag ska läsa och vad jag ska försöka lära mig och vad som är viktigt .osv. osv......

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: