EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2008-12-18
21:34:01

Näsan vill inte släppa in syre

Har gått och fått en jättejobbig nästäppa:( det är så att det är täppt hela tiden och så rinner det hela tiden...men man kan inte snora in det rinnande..uuum, vilken halväcklig beskrivning :S men så är det iaf så dagen har varit ett enda stor snörvlande:/

dagen har varit lång också...den började med lite tvättid klockan sju...konstigt nog gick det bra att gå upp. Sen blev det en lång mysig frukost med tända ljus:) Mia kom över med madrassen som hon lånade så nu får jag sova lite mjukare igen:) Mia lämnade sina nycklar idag så nu kommer hon inte tillbaka hit :'( men som ja tidigare nämnt så tror jag nya lägenheten är super så det blir nog bra iaf :)

Massa rapportskrivning idag med...Voldemort kom och ändrade lite med stukturen men det var inte så jobbig sak så det gick bra...stängde dock av öronen när han började prata...skedde faktiskt omedvetet...så Amelie fick berätta för mig sen hur jag skulle göra för att ändra...

...det var ett väldigt pressat tidsschema idag också...det tog lite längre tid än vad vi tänkt tror jag så det blir till å sitta i morgon med men det är mest redigering av det hela så kanske att det blir lite tidigare än fem....eller det blir det för rapporten ska vara inlämnad klockan fyra...fick veta att Voldemort ska till Sandviken...det ligger ju precis nästan där ja bor (bodde)...men skit samma...

nu har man suttit coh läst hela rapporten och korrigerat det som jag skulle göra och letat fel :P det ser mycket bra ut tycker jag! Vi har kommit upp i 31 sidor nu, vilket känns bra:) Voldemort sa först att det skulle vara runt 50 sidor och man blev värsta chockad...sen sa han att han inte sagt...fast han har det...men iaf så känns det då bra att vara på 31 för det är typ mitten :)

Vädret har varit skit hele dagen...och nu vid halv tio regnar det för fullt :(
hoppas det är snö när ja kommer hem till norr :D

tack för idag! :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: