EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2008-12-24
11:07:52

Julafton

mmm...mysigt!!!!

hade satt klocka på väckning tjugo i sju för att jag tänkte att jag skulle lyssna på julkalendern på radion...spännande nu med sista avsnittet...men det kom aldrig någon kalender...fem över sju stängde jag av och tänkte att den kanske började tio i åtta...så ja ställde om klockan...men det kom ingen kalender då heller :(
men jag fick i alla fall höra Fairytale of New York med The Pouges så ja blev lite glad:) det är den absolut bästa julsången!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag fram till öppningen av paket och maten och allt...ska kanske gå en promenad eller nått...har inte tänkt gå till Glampi i alla fall.

men nu ska ja lyssna på sista avsnittet av radio-julkalendern :P

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: