EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2008-12-26
11:24:02

Hemvändarkväll

Hemvändarkvällen var populär...efter en kvart i kön som var 50 meter lång började knuffandet...när det pågåt i tio minuter orkade vi inte längra för det gick knappt att andas där i smeten...dessutom hade ja ett grägg som hängde på min axel å bröla hele tin...

Men det hela började ju hos Frida och det var jättekul att träffa henne igen:) jag körde som sagt in till stan och lyckades få med mig Karro också vilket var jättekul då vi inte setts sen i augusti...och det blev en liten folksamling i Fridas lilla våning :)  det var hennes storebrosa Robin men han var bara med ett tag....sen var det Josse, Karro, Jag, Christian, Teddy och Frida :D

Frida hade gjort massor med godis...farligt farligt :P det var i alla fall superkul och sen skulle vi ut på krogen...jag skulle ju egentligen inte det men Frida och hennes övertalningsförmåga är inte att leka med...så det var Jag, Frida, Josse och Teddy som gick ut....men vi hamnade som sagt i en superlång kö....

Vi började med Hangloose...men vi orkade ju inte stå där så länge och man blev ju deprimerad av att se två år yngre Hedesundabor springa omkring där så man tappade lusten ganska snabbt....vi begav oss då till Slick...dock 23 gräns eller nått + en lika lång kö....tänkte att Interpool på söder itne skulle ha lika mycket folk...det hade de inte heller men det var inget dansgolv där så vi drog oss mot bilarna och körde tillbaka till Frida :)

Väl hemma hos Frida igen så drack vi lite glögg och åt mer godis:) sen blev jag chafför till Josse å Teddy...kom hem vid kvart över två:) viket inte var så farligt...

fick sällskap av Patrik<3 en stund också...det blev en mycket trrevligare resa hem mot skogen då :) saknar han otroligt mycket!!

jaja...i dag kommer det lite folk hit också:) det är mormor å morfar och kusinerna och moster:)   ska bli skoj  att träffa dom igen:) det var ju ett tag sen:) och Daniel har ja inte sett på evigheter! han var inte ens med på min student:( ska bli jätte kul i alla fall...


men ha det bra så länge:)
saknar dig Patrik!!!<3

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: