EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2008-12-24
15:54:43

....

egentligen är det hemskt att man sitter vid datorn och internet när det är självaste julafton...men jag har inget annat å göra...inte har jag fått någon julstämning än heller :(

det känns verkligen inte som att det är jul! har tröttnat ganska rejält på Kalle å hans vänner också...ser inget annat alternativ än att sitta här...kanske jag kommit på nått om min idétorka kunde släppa....har regnat varje dag i Gbg senaste veckan men idétorkan verkar ha klarat sig bra och är torr som öken!

Men det är trevligt att träffa farmor och Inger och Jaak i alla fall...syskonen också för den delen...och mamma och pappa! :D:D

men ska väl fortsätta klura på bloggens design nu...

hare gott så länge

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: