EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2008-12-19
15:39:20

Allt slit är över...för denna gång...

...nu har äntligen rapporten lämnats in vilket känns otroligt bra! dagens arbete på den tog betydligt längre tid än vad vi planerat då vi fick skriva om massa saker...dock saker som vi själva upptäckte och inte Voldemort...läskigt var det när vi skulle skriva ut första exemplaret för då ville inte skrivaren fungera...men sen gav den med sig och skrev ut....det var intressant att titta igenom hela rapporten för att upptäcka eventuella fel...det var lite småsaker som vi skulle ändra och skriva innehållsförteckning och sen var det bara att skriva ut och lämna in...:D:D:D

så nu är det alltså jullov....eller jag måste plugga också för jag har en omtenta efter jul...den 7:e januari...
men hoppas väl att den går bra så jag slipper skiten!


nu ska jag softa en stund sen knata iväg till centralen och möta Patrik<3

hare gott

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: